Sławomir Siergiejczyk i Łukasz Kierus

Sławomir Siergiejczyk laureatem konkursu e-Izby “Dyrektor e-Commerce Roku”

03.06.2022

Dyrektor handlowy FMCG w BEE.pl Sławomir Siergiejczyk zdobył tytuł Dyrektora e-Commerce Roku 2022 w kategorii kategorii „FMCG/e-grocery”. To najważniejszy w Polsce konkurs dla dyrektorów i zespołów e-commerce. Jego celem jest przedstawienie liderów inspirujących zespoły i rozwijających branżę e-handlu.

W sumie wręczono 10 nagród indywidualnych i 3 zespołowe.

Sławomir Siergiejczyk dzieli się sukcesem z zespołem

Sławomir Siergiejczyk podkreśla, że indywidualny tytuł “Dyrektora e-Commerce Roku” to ogromne docenienie jego 14-letniego doświadczenia zawodowego w handlu. 

Oczywiście jest to uznanie mojej pracy. Jednak odbieram ten tytuł nie tylko jako wysoką ocenę mojej osoby, ale tego, co zrobiliśmy wspólnie. Mówię tutaj o starcie marki Bee.pl i osiągnięciu w ciągu zaledwie czterech lat znaczącej pozycji rynkowej na rynku FMCG w e-commerce. Wiele zawdzięczam ludziom, którzy ze mną pracują. Bez mojego zespołu, który budowałem od czterech lat, bez pomocy z innych działów w całej firmie, czy bez wsparcia prezesa – nie byłoby tego sukcesu” – mówi Sławomir Siergiejczyk.

Najważniejsze dla mnie jest to, że jestem w stanie jednoczyć ludzi, motywować i inspirować do dalszej pracy. Na pewno będziemy chcieli osiągnąć więcej w kolejnych latach” 

Sławomir Siergiejczyk – dyrektor handlowy FMCG w BEE.pl

Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl ma zaledwie 4-letnią historię. Mimo to szybko stał się znaczącym graczem w sprzedaży produktów FMCG w e-commerce. Jest liderem kategorii zdrowej żywności oraz produktów ekologicznych. 

Sławomir Siergiejczyk: e-FMCG w Polsce ma duży potencjał do wzrostu

“Ten tytuł to również bardzo duże wyróżnienie dla marki. Nagle staliśmy się zauważani nie tylko w branży e-commerce, ale również na rynku FMCG. Kategoria e-grocery jest nadal młodym rynkiem, ale z bardzo dużym potencjałem do wzrostów. Szacuje się, że sprzedaż internetowa to około jednego procenta całej sprzedaży FMCG w Polsce. Ogromne udziały rynkowe mają gracze sprzedający offline, m.in. Biedronka, Lidl, czy Auchan. Ale pandemia mocno pchnęła do przodu rynek e-FMCG i bardzo rozwinęliśmy markę Bee.pl. Sprzedaż w Internecie to duża szansa dla nas, bo mamy znaczącą pozycję na rynku e-FMCG w Polsce” – ocenia Sławomir Siergiejczyk.

Jak podsumowała prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska – zadaniem konkursu jest znalezienie nowych talentów, które będą miały wpływ na przyszłość biznesów e-commerce. Warto ich obserwować i inspirować się ich działaniami. 

Konkurs po raz trzeci zorganizowała Izba Gospodarki Elektronicznej.