Glosel rozwija sieć punktów odbioru osobistego
22.08.2023
Glosel – właściciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl i sklepu z bogatą ofertą spożywczą i artykułów dla domu Bee.pl – powiększa sieć punktów odbioru osobistego.
Od sierpnia jest ich 3 razy więcej niż dotychczas. Na mapie znalazły się 23 nowe miejsca w całej Polsce. To wynik współpracy Glosela z serwisami usług kurierskich – Meest Post i epaka.pl.
Wprowadzenie większej liczby punktów odbioru osobistego to kolejny krok w naszej strategii rozwoju i dbałości o jakość obsługi klienta. Nasi klienci chętnie wybierają odbiór osobisty i wielokrotnie dawali nam znać, że przydałoby się więcej takich miejsc. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mogli zwiększyć nasz udział w rynku i utrzymać pozycję jednego z liderów w branży, a jednocześnie być bliżej klienta.
Łukasz Kierus – prezes Glosela
11 punktów w galeriach to partnerstwo z serwisem usług pocztowych Meest Post. Np. mieszkańcy Warszawy zyskają aż 5 miejsc odbioru osobistego – Atrium Targówek, Westfield Mokotów, Westfield Arkadia oraz galerie Wileńska i Północna. W popularnych galeriach będą też mogli odbierać zakupy mieszkańcy Wrocławia, Kielc, Gdańska, Krakowa i Łodzi. Również 11 miejsc odbioru zlokalizowanych jest w punktach epaka.pl. Usytuowane są one zazwyczaj na osiedlach mieszkaniowych, gdzie sąsiadują z innymi punktami handlowymi czy usługowymi.
Lokalizacja punktów odbioru w popularnych galeriach handlowych i na osiedlach to nasz świadomy wybór, bo chcemy iść jak najbardziej na rękę klientom. Dzięki temu mogą nie tylko zaoszczędzić na kosztach wysyłki, ale też odebrać zamówienia z naszej księgarni i sklepu w miejscu, gdzie zazwyczaj robią zakupy, czy korzystają z rozrywki
Eliza Mieńko – Business Development Manager w Gloselu
Wysyłka do punktu partnerskiego kosztuje 3,99, a darmowa dostawa będzie obowiązywać od zamówień powyżej 99 zł.
Od połowy sierpnia zamówienia z księgarni TaniaKsiazka i sklepu Bee.pl można odbierać w 32 punktach odbioru i 12 księgarniach stacjonarnych (lista w załączniku).
Glosel to jeden z liderów e-commerce w województwie podlaskim. Pod jego parasolem działają marki takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
TaniaKsiazka.pl jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych księgarni online w Polsce. Jej misją jest poszerzanie grona polskich czytelników i dbałość o wysoki poziom obsługi konsumentów. W asortymencie księgarni znajduje się niemal 400 tys. produktów – książek, gier, zabawek, produktów elektronicznych i artykułów papierniczych.
Bee.pl to sklep z szeregiem unikalnych produktów, których nie ma w popularnych marketach. Główny asortyment sklepu stanowią produkty spożywcze od sprawdzonych producentów. Dostępne w nim są także artykuły dziecięce, zabawki, akcesoria do domu i ogrodu, środki czystości, kosmetyki (również naturalne), a także wszystko, co potrzebne dla domowych zwierząt. Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych.