e-commerce Polska awards

TaniaKsiazka.pl wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2022!

26.09.2022

TaniaKsiazka.pl, jedna z największych księgarni internetowych w kraju, została wyróżniona w prestiżowym konkursie branżowym e-Commerce Polska awards. Działania promujące czytelnictwo w dobie pandemii zdobyły uznanie Izby Gospodarki Elektronicznej w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże”. Jury doceniło zorganizowany przez markę WyCzytOn – event online, który był alternatywą dla odwołanych stacjonarnych targów książki.


e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych plebiscytów w branży sprzedaży internetowej. Już od 10 lat e-Izba nagradza przedsiębiorców, którzy odznaczają się innowacyjnym podejściem, wizją i sukcesami na polu handlu elektronicznego. W tegorocznej edycji konkursu jury, oprócz nagród głównych, przyznało również specjalne wyróżnienia. Jedno z nich, w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże” trafiło do księgarni TaniaKsiazka.pl.

Należąca do białostockiej spółki Glosel marka, otrzymała je za WyCzytOn, czyli Wyprawę Czytelników Online, w której udział wzięło aż 1,9 mln uczestników. Dwunastodniowe wydarzenie odbywające się w maju ubiegłego roku, dzięki swojej nietypowej formie zgromadziło miłośników czytelnictwa, autorów, wydawców oraz bookstagramerów. W programie, oprócz inspirujących spotkań z pisarzami, znalazły się też interaktywne testy wiedzy, angażujące konkursy czy grywalizacja.

Zdobycie specjalnego wyróżnienia w kategorii najlepszy pomysł promocyjny to dla nas fantastyczna wiadomość i wielka radość. Cieszymy się, że ogrom pracy, który włożyliśmy w projekt i propagowanie czytelnictwa, został doceniony przez tak prestiżowe jury. W festiwalowej formule postawiliśmy na aktywne zaangażowanie czytelników, którzy, mimo formatu online, mogli wziąć czynny udział w wydarzeniu. Oprócz paneli tematycznych i spotkań z autorami, wprowadziliśmy również też m.in. test wiedzy z zakresu poprawności językowej oraz grywalizację w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych z Jakubem Ćwiekiem i Wojciechem Chmielarzem. Dużą popularnością cieszył się też interaktywny filtr wykorzystujący technologię AR, z którego skorzystało 36 tys. osób. Udało nam się stworzyć angażującą przestrzeń dla czytelniczej społeczności o różnych gustach – zaczynając od miłośników kryminałów, po fanki romansów.

Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl


W ramach WyCzytOnu w 2021 roku odbyło się 2,2 tys. godzin spotkań online, 18 interaktywnych live’ów oraz 5 konkursów. Podczas eventu miał miejsce również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek skierowany do czytelniczek literatury kobiecej. Zeszłoroczne wydarzenie było trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych cyklicznie przez TaniaKsiazka.pl.

__________

Artykuł archiwalny, przygotowany przez Good One PR