Anna Bibik-Herla

Anna Bibik-Herla dyrektorką działu handlowego TaniaKsiazka.pl

08.02.2023

Anna Bibik-Herla awansowała w TaniaKsiazka.pl. Księgarnia internetowa z Białegostoku – jeden z liderów polskiej branży księgarskiej – w ten sposób reorganizuje swój zespół handlowy.

Wynika to zarówno z przyjętej strategii rozwoju firmy, jak i obecnej sytuacji rynkowej. W związku z tym, z dniem 1 lutego 2023 r. Anna Bibik-Herla objęła stanowisko dyrektorki handlowej TaniaKsiazka.pl. Wcześniej zajmowała stanowisko Managera Działu Książka. 

“Obecna sytuacja rynkowa i ekonomiczna jest trudna dla wielu branż, również dla księgarstwa. Polacy trzymają się za portfele i część z nich rezygnuje m.in. z wydatków na kulturę. Po analizie ubiegłorocznej sprzedaży na TaniaKsiazka.pl zdecydowaliśmy się rozwijać te kategorie, które są trendem na rynku. Najchętniej kupowane są teraz: literatura dla młodzieży, poradniki i podręczniki. Chcemy też rozwijać kategorie: gry i zabawki oraz artykuły papiernicze. Prowadzimy obecnie rekrutację do działu handlowego – poszukujemy osób doświadczonych w zarządzaniu ofertą produktową i jej rozwojem oraz z praktyką w e-commerce. Mój zespół to osoby z dużą wiedzą branżową – warto z nami pracować” .

Anna Bibik-Herla – TaniaKsiazka.pl

To drugi awans Anny Bibik-Herli w ciągu niespełna roku w TaniaKsiazka.pl, której właścicielem jest spółka Glosel. 

To częsta praktyka w naszej spółce – jeśli mamy ekspertów na pokładzie, to awansujemy ich, zamiast szukać nowych osób do zespołu. To przyśpiesza działanie, bo pomijamy choćby etap wdrożenia nowego pracownika. Anna jest doświadczona w branży, zna TaniaKsiazka.pl i potrzeby klientów. Do tego jest konkretna, co bardzo cenimy, ma dużo świeżych pomysłów i przekonujący plan rozwoju działu, dlatego dostała zielone światło do działania” .

Łukasz Kierus – współwłaściciel Glosela

Anna Bibik-Herla ma około 20-letnie doświadczenie na rynku książki, wcześniej związana była m.in. z Wikr.com.pl, Merlin.pl, czy Empik.com. 

Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl istnieje od 2006 roku. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów: książki, gry, zabawki, produkty elektroniczne i artykuły papiernicze. Firma prężnie rozwija ofertę i asortyment. Ma również w całej Polsce sieć 11 księgarni stacjonarnych i 12 partnerskich lokalizacji, w których można odebrać przesyłki internetowe.