Program Stażowy Glosela 2023

Program Stażowy Glosela – sukces trzeciej edycji

09.10.2023

Program Stażowy Glosela to inicjatywa, która ma na celu kształcenie i rozwijanie młodych talentów w branży e-commerce. Trzecia edycja tego programu przyciągnęła uwagę wielu ambitnych studentów z Białegostoku. Do programu zgłosiło się kilkadziesiąt osób, w procesie rekrutacji specjaliści z Glosela wybrali 4 studentki. W ostatnich dniach września zakończyły 3-miesięczny staż i wszystkie zostają w spółce.

Wysoka jakość szkoleń i rzeczywiste projekty

Program Stażowy Glosela znany jest z tego, że oferuje stażystom wysokiej jakości szkolenia i możliwość pracy z doświadczonymi ekspertami w branży. Stażystki trzeciej edycji miały okazję uczestniczyć w warsztatach i szkoleniach, które pomogły im zdobyć cenne umiejętności w działach – Performance Marketing & SEO, Marketing Automation, Trade Marketing i Marketing Communication.

Kluczowym elementem Programu Stażowego Glosela jest możliwość uczestniczenia w rzeczywistych projektach. Stażystki poznały kulisy działania sklepów internetowych należących do Glosela — m.in. TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. W ciągu trzech miesięcy wszystkie zdobyły nowe umiejętności. 

Staż był dla mnie okazją do poznania świata marketingu, zdobycia wielu cennych umiejętności technicznych, ale też tzw. kompetencji miękkich. Nauczyłam się pracy na systemach koordynujących działanie z klientami, podstaw programowania oraz biznesowego języka angielskiego. Poznałam wiele wartościowych osób, mogłam uczestniczyć w spotkaniach z zagranicznymi partnerami.

Julia Płońska (dział Marketing Automation)

Podczas stażu zaciekawiły mnie wszelkie działania skupiające się na optymalizacji technicznej strony oraz znajdującej się na niej treści. Pozwoliło mi to na uzupełnienie wiedzy z zakresu działań on-site oraz zachęciło do dalszego rozwoju. Najbardziej zaskoczyli mnie współpracownicy: ich otwartość, pomysłowość oraz chęć dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.

Dominika Dunaj (dział Performance Marketing & SEO)

Staż w dziale Marketing Communication pozwolił mi rozwinąć skrzydła i wniknąć w ciekawy świat reklamy, komunikacji i prezentowania produktów w social mediach. Trzy miesiące spędzone w firmie zainspirowały mnie do poszerzania kompetencji i rozwijania się w kierunku marketingu opartego na social mediach. To, że portale społecznościowe mają ogromną moc, wiedzą wszyscy. Natomiast mało osób zastanawia się, jak wykorzystać social media do podbicia wyników sprzedażowych. Ja, dzięki pracy głównie przy portalach społecznościowych TaniaKsiazka.pl, już to wiem.

Zuzanna Żukowska (dział Marketing Communication)

Stażystki doceniają indywidualne podejście 

Program Stażowy Glosela wyróżnia indywidualne podejście do każdego stażysty. Rozwój ich kompetencji nadzorują doświadczeni mentorzy, którzy chętnie dzielą się wiedzą i udzielają wsparcia. To sprawia, że program jest nie tylko edukacyjny, ale także inspirujący.  

Jednym z kluczowych aspektów mojego stażu była pomoc i wsparcie ze strony mojego mentora oraz całego zespołu. Każdy zawsze był gotów pomóc i dzielić się wiedzą, co bardzo motywowało mnie do pracy

Paulina Dakowicz

Pomysł z przydzieleniem mentora oceniam bardzo dobrze. Rzetelnie i cierpliwie przekazywał mi swoją wiedzę, zawsze był otwarty na pomoc i nowe pomysły. Pomagał mi też nadzorować moją pierwszą kampanię w marketing automation

Julia Płońska

Staż – dobry krok w budowaniu kariery

Dobrze przygotowany, merytoryczny staż to dla młodego człowieka nie tylko okazja do rozwijania kompetencji. Jest to także dobry początek budowania kariery zawodowej. Natomiast dla firmy to jeden ze sposobów pozyskania utalentowanych pracowników – mówi dyrektor HR w Gloselu Joanna Moroz-Jatkowska.

Program traktujemy jako inwestycję w rozwój naszej firmy. Doceniamy świeże spojrzenie młodych ludzi i ich inicjatywy. Stażystki otrzymały mnóstwo praktycznej wiedzy i zyskały umiejętności mocno cenione na dzisiejszym rynku pracy. Widzieliśmy ich zaangażowanie i to, jak poszerzały się ich umiejętności, dlatego z radością witamy je w naszym zespole. 

Joanna Moroz-Jatkowska, dyrektor HR w Gloselu

Specjaliści z Glosela zazwyczaj decydują się na przedłużenie umowy z najlepszymi stażystami. Po trzeciej programu edycji w spółce zostały cztery stażystki.